Thursday, May 23, 2013

Imaginasi Terlampau

Pada suatu hari
aku kasi tahu kawan aku
aku mahu terus terang sama kamu
Kawan aku kata ok
"Ayuh teruskan niatmu"
Dia pandu kereta terus ke rumah mana kamu duduk
Aku keluar kereta kaki kanan
Bismillah
Aku berdiri betul-betul depan rumah kamu
Aku rasa taim tu, semua binatang, pokok, semut, mahupun hama tengok aku sambil kata
"kau nak buat apa,gila?"
"kau da kenapa?"
"go home, u're drunk!"
oh,shit..diam semua
aku tengah nak berani ni
aku bagi salam paling kuat
ASSALAMUALAIKUM, dolah!!!!
(nama kamu bukan dolah, tp cukuplah aku kenalkan sbg dolah)
ooooooo ASSALAMUALAIKUM
ni aku datang ni
masa tu aku nampak kamu keluar
dengan boxer kaler hijau dengan singlet hitam
ok, kau sexy gila weh
sambil tengok muka kau ats bawah, aku cakap
"sekarang aku nak kau dengar, jangan cakap apa-apa"
"ni first and last ni aku cakap"
"xde ulangan, maka dengar elok2"
"AKU SUKA GILA KAT KAU..AKU RASA DALAM HATI NI DA ADA CINTA..SERIUS...K TU JE AKU NAK CAKAP"
kau balas,
"kau da kenapa, gila..?"
taim tu
aku da lincah masuk kereta kawan aku tadi
memang aku da kasi tahu jangan nak menggelenyah matikan enjin
jadi, aku mintak kawan aku pecut
blah terus je macam tu
aku tahu taim tu,kau macam ayam berak marker pen
aku kesah apa..yg penting da lepas benda aku nak cakap
.............................................
"oiiii beruk, ni jadi ke x ni
tadi kemain lagi ko kasi tahu nak gi uma dolah
jadi ke tak ni?"
"tak...da jum balik..singgah kedai ros..aku nak beli beger"
pergh siot betol
rerupa aku tak gi pon uma kamu
aku mencangok je dalam keta
sambil buat imaginasi terlampau
kan best kalau benda tu real
zzzzzzzzzzzzzz =.="


No comments:

Post a Comment