Monday, February 20, 2012

MULUT VS TELINGA

Harini bila bangun pagi aku menguap lebar-lebar
hampir penuh lalat-lalat dalam mulut
nyahkan lalat-lalat itu kerna ia hanya hiperbola dongeng
aku guna mulut sampai terkumpul habuk dan noda kotor
penat
letih
aku tanggal mulut letak tepi kaki
berlujur aku kat sofa empuk
berfikir 2 saat
otak menimbang gunapakai mulut dan telinga
aku bantai mulut sampai lebam
kerna mulut itu aku begini
aku pandang telinga
aku sedar
dah lama aku tak guna telinga
mulut lebih dari telinga
kenapa??
sebab suka
suka sangat kat mulut
sampai x pikir tentang telinga
sekarang aku da tahu
aku nak masukkan mulut dalam laci,kunci dengan mangga besar alam
aku nak letak telinga kat tempat mulut

jangan ckp bnyk sbab mulut kau berbau..thehehe

kalau nak guna telinga kena pastikan da dibersihkan telinga tersebut.kalau x,salah informasi la plak :)

No comments:

Post a Comment