Thursday, January 19, 2012

ENDING

Assalamualaikum,temanS...
<waalaikumussalam...>

Akhirnya secara officially aku da nak check out dr kolej by today.so,semua semua pengalaman,pahit manis payau sem 5 akan ternoktah d cni <d mna??..tahlah...>.semua org da lme da blah dr kolej tp aku..ye aku ni memg ske duk lme2 kt kolej..mghabiskan masa terluang bercakap dengan dinding kaku dan keyboard bisu. segala suka duka aku sem 5 ni akan terpahat dan tergantung lam kotak memori.lau de mse t aku ulang tayang semula.mls la nk tulis pnjg2 lgpun aku sorag je yg bce kan <ini qila kesuma punya belog okeh>..d bwh gmbo2 brg dan segala natang jadah harta karun yg suda beres di packing..now,i present to u my natang jadah harta karun..tadaaa...

 ada emas dlm ni..untuglah~~

kalau gadai ni rse2nye leh angkat sekor honda jazz gamaknye..

p/s::dngn segala hormatnye,tamatlah suda kehidupanku d kolej yg indah,permai lg aman ini.semoga kehidupan turut indah,permai dan aman tanpa henti
p/s/s::jmpe sebulan akan dtg..lau rjin se cti aq hapdet lau x,arap maklum ye..<jap2 ko eksen nga borak ngan sape ni,dodol??kunun de makhluk hidup nk bce blog ko ke??semut pon pndg sebelah mte ngan blog ko ni..ado phm???....sekian terima kasih

No comments:

Post a Comment