Monday, January 2, 2012

TAKUT ITU MENAKUTKAN

Tak tahu kenapa
tapi hari ini aku takut
takut sangat sangat
takut nak jumpa besok
kalau boleh aku taknak jumpa besok,tapi terus lompat pada lusa
mustahil!!
bila aku tanya aku,tanya hati,kenapa aku takut?
entahlah,tapi aku takut
kau mesti tak faham kenapa penakut ni jadi takut sangat
besok,besok peluang untuk aku susun dan tentukan masa depan aku
tentukan pandai ke bodohnya aku
tentukan fokus atau lalainya aku di pondok belajar
kaki tangan aku da sejuk sebab takut
arghhh susa la nak explain natang jadah takut ni
rasa takut ni sama macam perasaan aku nak kena injection darjah 6!!
Takut itu menakutkan betul!!

p/s::entry ni wujud dan ditulis dengan perasaan takut.Tangan kaki sejuk sebab takut.kalaulah kau boleh faham ketakutan aku,aku bluetooth rasa takut ni kat kau!!

No comments:

Post a Comment