Thursday, January 19, 2012

UNTUK REMAJA

Assalamualaikum temanS....
<waalaikumussalam>

hiburan pop semakin letak di hati.aku suka semua muzik,segala bunyi yang disusun jadi muzik semua aku layan.tapi bila cakap tentang pop,honestly,aku prefer KPOP (korean pop).bukan tak nasionalisme tapi secara jujur dan telus aku kata yang KPOP most interesting and emm lg best..yeah..i can't say more tp dngn music dorag yg memg totally updated plus ngan dance move yg hebat.okeh sudah hentikan cakap <tulis sbnrnye> 'bout kpop..Malaysia pon de grup pop ape..yang lu menggelabah sgt ckp kepoh2 sal kpop apsal,derr??x merdeka ah ckp sal org luar..k over patriotik d situ.sila abaikan.

Msuk perenggan baru pula,music m'sia pon hebat.giler kau ckp xhebat.KRU tu da mcm kilang music da aku tgok <yeke??sori lau slh>.dlu de x-factor,dengan GT boyz  <artis KRU ke..sori skali lg -_->..skang de VIP n UNTUK REMAJA!!untuk remaja??kau ckp psl ape ni derr??..skang wa ckp sal 'untuk remaja lah bro'..forteen la dodol..kte m'sia so aku tlog translate ah kn..ampun xlawak..so,spe forteen ni??sejenis coklat yg d mkan bersama roti ke??no no no..FORTEEN is 1 grup menyanyi..bandboy la gitu pesen dia..jnis msic yg dorag carry is pop..mula2 aku pon xknl..tah spe2 tah..lately ni aku cm dah de kemajuan la skit sal forteen ni..semuanya selepas petunjuk mimpi..c izzue islam msuk mimpi aku..so,aku memg akan tlis kt blog sal mimpi aku kn..hahaha <sori xklakar>..jap aku msukkan picca dak2 forteen...tadaaaa~~~

taken from izzue islam's twitter
next..
pacik gugel mariii

sbnrnye,mle2 aku tgok vid song dorag aku cam "grup nasyid baru ke ni??,tp asal xpakai songkok"..bkn pe mse 1st tym aku tgok vid 'berdua bersatu' tu ngan environment ala2 tanah gersang tanpa air,mke cam ala2 keinsafan,mke dak2 yg suci kununnye <aku melawak je ni..sila jgn saman>,finger tapping ngan gaya body movement yg sama <gaya drag yg trbogkok2 tuh ^^>..so,aku ase xslh la kn lau otak aku interpret yg dorag ni grup nasyid kn..tp alangkah terkojutnye den bila mendapati mereka2 ini adalah 1 grup pop..<buat muka somel ngan mte bulat besar @_@>..pape pon gud luck lah kpd 'untuk remaja' @ FORTEEN ini ye..semoga lama lah dlm industri music m'sia..kbai

p/s::den raso lah kn,muko jang2 portin ni bolih tahan jombu jgak la..kocik bosar kocik bosar je den nengok nye hah..
p/s/s::raso2 lah kan antara pekin ngan izzue,spe lagi kacok bergayo??<den tanyo je,ekau jgnlah tacim>

No comments:

Post a Comment