Sunday, September 9, 2012

sesak dan mati

aku rasa mata aku da tak mampu nak lihat
aku fikir telingaku suda tuli, pekak tiada bunyi
aku cuba jerit dalam ruang ini, celaka..aku suda bisu..
aku raba ke dadaku, oh Tuhan..mana denyutnya
aku terus raba ke organ-organ lain..semua kaku..
kaki ku lumpuh macam ranting kering..menanti reput
kenapa dengan aku?
nafasku sesak
ku cuba cari udara
ku cuba raba-raba
hoi, kenapa dengan aku
selamatkan aku..
keluarkan aku dari ruang bangsat ni
kau, ya kau, dia dan kalian..
ketawa dan terus mengilai macam aku tak wujud
selamatkan aku,jangan biar aku mati
sakit, aku rasa sakit
pergi mampus la kalian
tiada simpati atau empati
oh Tuhan
otak dan hatiku mati
otak aku pedih
hatiku ditikam
kerna bayang dua manusia bangsat, celaka
bermanja dengan peluk cium durjana
hati aku pecah
pecah dilenyek-lenyek maha hebat
nafasku semakin sesak
bayang mati da dekat
aku perlu keluar
keluar dari ruang yang
aku,kau dan dia kongsi bersama

No comments:

Post a Comment