Wednesday, March 13, 2013

ayam dan sambal belacan

Itu ari, aku dan kawan pergi kedai makan area kampus lama
ramai orang
budak laki
budak laki
budak laki
dan lagi
dan lagi
amboi ramainya budak laki
boleh x jangan ensem sgt??
fuh
*sigh
dan ada 1 meja diduduk oleh 2 mamat korea n minah2 melayu
tunggu lengang mereka amik lauk
aku pon ngah tinjau2 mana lauk yg sedap
lepas amik ayam kicap
aku blur nak amik ape
aku pusing
pusing
kiri kanan
pusing lagi
ke kanan...pusing!!!!
dan mamat korea itu pon pusing juga
pusing lagi
lagi dan lagi
kami pusing berirama
yehaaaa
dan aku diam bertomakninah depan tray isi kupang msk pe tah aku taktawu
dan aku bungkus sesudu dua
...........................................
"is this delicious?"
"erk...imma not sure too..i thought so.."
"owh ok..he3"
..........................................
mamat korea tu tnya
pastu aku tengok pinggan dia
nasik, ayam,sambal belacan n sayur kot
yang paling RARE
ayam tu disimbah dengan sambal belacan!!
perghhh perghhhh
respi baru makanan melayu
setau aku, orang lau nak amik sambal belacan pon
dia letak kt sipi2 pinggan
ni dia tuang abis bersiram sambal belacan atas ayam
RARE!!
lu memang the champion mamat korea
memang champion
tu sambal belacan weh
bukan cheesy mizzy sauce salsa alhuk
bukan mustard sauce
bukan!!
tp lu memg champion
pasni lau blik korea jgn cri sambal belacan ket KEPSI ok

*ittew ag suka mamat melayu..nk kena pukul, bru nak stop gedik?
**nak sgt tgok reaksi mamat korea mkn ayam dan sambal belacan!!
***kbai!

No comments:

Post a Comment