Friday, March 22, 2013

Motor vs cinta


sakit jatuh motor dulu2 da hilang
tapi tinggal parut kt kaki ni
parut je
sakitnya da hilang
betul betul da hilang
parut tu tertinggal kat situ
berguna untuk jadi peringatan
supaya aku tak bawak motor laju-laju lagi

sakit jatuh cinta takkan hilang
tinggal parut
dalam perut
dalam ginjal
dalam paru-paru
buah pinggang
pundi kencing
sakitnya takkan hilang
xde parut
parut yang aku xnampak tuk jadikan pengajaran
akhirnya, xde pape tanda yang boleh aku jadikan peringatan
jadi, tak mustahil aku ulang silap yang sama, nanti

beza jatuh cinta dan jatuh motor, ada parut tuk jadi peringatan agar tak ulang, xde parut tuk dirujuk, ulang banyak kali, sampai mati

aku rasa sakit jatuh cinta lagi sakit dari jatuh motor..serius, aku tak tipu..rasa macam..macam..minum cili blended makan cili kering..sakit macm tulah

No comments:

Post a Comment