Wednesday, January 2, 2013

Dot kaler hijau

Bila aku nampak
dot kaler hijau tu
dot kaler hijau kat muka buku
tanda kau sedang dalam talian
tangan aku cm menggigil nak tekan
tekan
tak tekan
tekan
tak tekan
tekan
tak tekan
baik,pada akhirnya aku
tak tekan
buat benda lain
tapi setiap lima minit
jeling senarai-kawan-dalam talian
dot kaler hijau kau masih menyala
tanda kau ada
tekan
tak tekan
tekan
tak tekan
tekan
tekan
tekan
baik, pada akhirnya tak tekan
pergi awaktube
dengar lagu hit masa kini
bling bling
dengar kawan dalam talian masuk berborak
alah bukan dia
da enak berborak dengan kawan
aku jeling nama dia
masih dalam taliankah?
baik
dot kaler hijau da hilang
simbol telefon
padan muka
melepas~~

##selalu jadi pada aku, kau dan mungkin kita.Mengaku?ala jangan malu..ni rahsia kita

No comments:

Post a Comment