Tuesday, January 1, 2013

Sini bukan lagi tempat kau

Aku rasa kau tak pernah berubah kan
dulu, sebelum,semasa dan sekarang,juga mungkin akan datang
tetap macam tu
perangai tetap langsi
tetap taik
kau berkicau minta orang jaga hati kau
padahal kau dengan selamba badak air kencing-kencingkan hati orang lain
tak tahu malu betul
kau taknak orang cakap kasar dengan kau
padahal kau menengking orang lain
aku bosan tahu
aku rasa kau patut pergi
pergi bina hidup kat tempat lain
aku rasa kau da patut berhenti jadi manja
berhenti bergantung pada orang lain
aku rasa kau da cukup tua untuk hadapi dunia luar tu
aku da malas tahap cicak berkapur nak melayan perangai kau
aku rasa sini bulan lagi tempat kau
tu hah kat luar tu
luar yang banyak buaya
yang banyak perogol
yang banyak penipu
yang banyak pencuri
yang banyak pailang
kau terror kan
kau lawan dorang la..haish~~


No comments:

Post a Comment