Tuesday, February 5, 2013

Mimpi dari Setan

Lelaki itu sedang sedia
badannya hanya ditutup gebar lusuh
berbaring di atas katil telanjang tanpa cadar
bibirnya diselit rokok jenama X
.............................................
Aku sedang duduk berdandan dipinggir katil
duduk ala wanita penggoda 80-an
berhias secantik dan serabak mungkin untuk perokok jenama X
gincu merah aku calit di bibir
............................................
Perokok jenama X dan aku
sedang lagi bencinta
...........................................
*pintu diketuk
.
.
.
.
.........................................
aku terjaga dengan rambut kusut masai
siot
ini mimpi dari setan
hilang bayang si perokok jenama X
yang ada
hanya aku dan bilik biru
itu semua mimpi yang main di petang hari
sedialah untuk gila

No comments:

Post a Comment