Sunday, December 25, 2011

AKU DAN BAWAL

Assalamualaikum~~~
(waalaikumussalam,masuklah..)

bawal adalah sejenis ikan.Ikan bawal terbahagi kepada dua jenis iaitu bawal putih dan bawal hitam. Di bawah ini,aku lampirkan gambar ikan bawal hitam <aku amik kt google je..eksen la kunun kenal ikan kan..hampeh>

ikan says:"hello kawans,my nme is blacky bawal.i know my name sgt glamer..lalala"

ok.itu adalah isu ikan bawal.tapi dalam cerita kali ini bukan perihal ikan yang nak dibualkan. Itu hanya mukadimah saja. Selain ikan,bawal juga merujuk kepada jenis tudung.tak percaya??xpe2..aku akan lampirkan gambar tudug bawal pulak.no biggie lah..jap eh,aku nak google..

tadaaaaaa
1)bawal beserta sulaman-sulaman yg kelihatan seperti kebayaaa

2)bawal kosong yg tiada pape melainkan kain sahaja


sudah kenal sama tudung bawal??bagus~~..sepertimana gegirl len,aku gax pernah dan masih pakai tudug bawal.tapi agax jarag kerana susa sgt n leceh.kena iron opss KENA GOSOK dahulu.aku ni bukanlah seorang manusia di muka bumi yg hobinya menggosok.jadi memakai shawl dan syria adalah sangat mudah dan cepat,pantas serta tuntas.yeah!!he3..banyak pengalaman memakai tudug bawal ni.contohnya,sem ni je baru bpe kali aku pakai.tu pon sebab tdug syria basuh.dan budak2 rumah ni ade yg merungut ckp xpenah nampak aku pkai tdug bawal.teringin mereka bilang nak tgok aku pakai.Tapi bila da nmpak aku pakai dorang kate aku mcm2..hu3..akak terima dik "pujian" kalian itu..akak redhaaaaa..antara pujian yg mereka bilang adalah seperti di bawah

1.eh eh de org pakai tdug la <k,dik slame ni akak xpkai tdug ke??..kah3..mksud dorag tdug is refer to tdug bawal lah>
2.alolo tomey nye..<i ske dik u pggil akak tomey but...> AKAK NAMPAK MACAM SEM 1 LAH..<ni i xberkenan..hu3..i tau i awet muda>
3.klako la akak ni pkai tdug bawal <k i memg tgah wat recording maharaja lawak mega ni>
4.eh eh ko ke qila.alimnye..<ni kawans aku ckp..sbab tym ni aku lpskan tdug bawal ke bawah..ish3>

di bawah aku sertakan gambar aku memakai bawal

abaikan pose kurag manis tersebut
(ribbon itu hadiah dari teman sye,cik adda..luv u la cyg>

so,moral of this story is HIDUP BAWAL UNTUK KEAMANAN DUNIA WANITA

p/s::tuggu ada mesin peng'iron",so,aku akan pakai bawal ari2.
p/s/s:bawal ke,shawl ke,syria ke yg pntig ttup aurat uolls

No comments:

Post a Comment