Tuesday, December 27, 2011

MIMPI ITU TERKURUNG DALAM JASAD TAK BERNYAWA

Assalamualaikum...
(waalaikumussalam....)


Dulu dulu aku da cakap pasal mimpi
tentang betapa indahnya mimpi sampai lupa dan leka dengan realiti
nak mimpi saja 24 jam
kalau boleh nak mimpi lama lama sebab best sangat
tapi tahukah anda
mimpi itu jadi pada badan tak bernyawa,badan yang mati
MIMPI ITU TERKURUNG DALAM JASAD TAK BERNYAWA
kenapa dan mengapa aku cakap macam tu
ok begini, aku bagi contoh
aku tidur,5 minit lelap,aku mimpi bercinta ngan pekin ibrahim
kenapa pekin ibrahim??
kan aku cakap itu contoh, CONTOH ye <ketawa gedik 2 saat>
menurut sains darjah 5 <aku tipu je>,bila kita tidur,kita sedang mati
menurut agama darjah 5, bila mati roh kita jalan <aku samar-samar fakta ni..maaf>
jadi bila anda bermimpi anda akan hidup pada badan yang mati!
realiti pulak berlaku pada jasad hidup yang bernafas
baik,pilihan untuk terus bermimpi dan berealiti berada ditangan anda
aku suka MIMPI tapi realiti paling syokk wooo
bak kata pekin ibrahim, 
"MIMPI ITU JELAS.KITA MANUSIA YG BIASA2 SAJE.KITA SAMA,RENDAH DAN FAKIR DALAM TUBUH YG MATI


p/s::segala tatabahasa dan metafora serta hiperbola aku campak ikut sukahati
p/s/s::plan nak mimpi ape mlm ni..kbai~~

No comments:

Post a Comment