Thursday, December 22, 2011

DEMOSTRASI

apekebende maksudnye demostrasi tu
demo tape ke,demo loni ke
haram jadah tak paham
sibuk sana sini cakap
join la demostrasi ni demostrasi ni
hadonye aku nak ikut
kebebasan itu kebebasan ini
teruskan teman
teruskan
teruskan sehingga kau dapat melihat titik noktah di penghujung demostrasi
jangan libatkan aku,sebab aku xberminat
banyak hati yg perlu dijaga
banyak impian yang perlu digapai
kau teruskan jika kau fikir itu terbaik untukmu
teruskan teruskan
yang ingin bercakap dan mahu bercakap pula
teruskan teruskan
sampai kau temui sesuatu yang boleh menutup mulut kau
tutup sampai bisu
aku akan biarkan kalian berada di dunia demostrasi kalian
dan kalian biarkan aku bahagia dan aman dalam dunia peace aku
teruskan teruskan

p/s::bicara mulut insan kerdil berbadan besar.
p/s/s::segala metafora dan tatabahasa aku campak ikut sukahati

No comments:

Post a Comment