Thursday, December 22, 2011

SENIOR vs JUNIOR

aku penah jadi junior dan senior
junior dulu baru senior
lepas tu junior dan senior dalam masa yang sama
junior kena hormat senior,senior kne syg junior
jangan gaduh gaduh
tak baek
tapi aku pelik dengan junior sekarang
maaf cakaplah tapi mereka BIADAP
biadap secara halus dan terang-terangan
lain betol ngan tym aku junior dulu
untunglah junior sekarang xpat senior mcm aq dlu
dulu kalau junior x duty,sehari suntuk kena perli ngan senior weh
kalau biadap habis lah kne tegking n lau nasib xbek korag kena lecture n "kne tarik"
tp skang korang wahai junior biadap knelah bersyukur
sebab ape??
sebab senior da leh ttup mte pe yg korag wat
tp bukan bermakne senior senyap,dia suka,
senyap maknenye BENCI!
benci ngan perangai junior yg biadap dan kurang ajar
aku da rse pengalaman jd junior n senior
untunglah sape pat aku sebab..
AKU SEORANG JUNIOR DAN SENIOR YANG BAIK!!

p/s::berubahlah wahai junior sebelum kau menjadi senior
p/s/s::tenang tenang aku sedang bertenang~~

No comments:

Post a Comment