Sunday, December 11, 2011

~AKU~

AKU,
satu kata ganti nama pertama,
boleh guna buat ayat,
ayat perintah,ayat romantis ayat cinta,
ayat islamik,ayt ayat dan ayat,
aku guna aku kena marah,
KAU cakap AKU biadap,
JAGA KATA-KATA JANGAN KURANG AJAR,
kau sensitif,aku jalankan amanah,
kau bodoh marah aku guna AKU,
kata AKU biadap,
AKU bagi kau contoh untuk bukti AKU tak biadap
***************
"ya Allah ya TuhanKU,AKU memohon...."
****************
tidak perlu pnjg kerna ini hanya cth,
aku berAKU ENGKAU dengan TuhanKU,TuhanMU,
jadi,kau masih mahu panggil AKU biadap,
kurang ajar,tidak profesional?
kau,ya kau,kau tak biasa bahasa tamadun moden,
da biasa di zaman neolitik,zaman batu,
biasa berada dalam gelap di bawah tempurung tanpa mentol,
tiada sambungan elektrik terhubung,
bila kau keluar menjengah dunia benderang,kau melabel,
kau biadapkan AKU,
kau bagus,umur banyak otak dangkal,
baliklah ke zaman batu kau,
berhubung sesama rakan batu guna lukisan cakaran dinding gua,
itu sesuai untuk kau,
hidup bercawat,berbulu atas bawah tak bercukur,
mengendeng ngendeng mintak berjimak,
ya,AKU marah sebab KAU cpt melabel
nyah kau kepala hangguk!!

No comments:

Post a Comment