Monday, December 26, 2011

SAYA BUKAN BUDAK TESL

Assalamualaikum kawans...
(waalaikumussalam....)

saya seorang pelajar
saya bersekolah di UPSI
di UPSI saya mengambil jurusan ISMP Perakaunan
saya berada dalam semester 5
kenapa ayat saya skema?
sebab memang saya skema pon
depehal??<ketawa>
Saya perlu kenalkan diri sebab sudah ramai yang salah sangka
salah sangka saya adalah seorang budak yang belajar TESL
layakkah??tett.....
saya ni MUET dapat band 2 je awak
sungguh tidak layak memohon TESL
SPM pon A2 je awak
kenapa mengapa dan bagaimana anda dan kalian melabel saya pelajar TESL
jangan buat malu saya la awak
saya punya diction dan grammar pon tunggang langgang
bukan sekali saya disalahertikan tetapi sudah banyak kali ni
contohnya::::::>

situasi 1 <sispa>
dia:g la ckp wakil U weh.Ko speaking skit.ko kan dak TESL
saya::dak TESL??hmm..xde rpe kot..ceh

situasi 2 <exam mandarin>
dia::awak budak TESL kn?
saya::bukan2.saya dak akaun je.tak layak kot nak TESL

Kesimpulannya, saya nak tanye ni. Bukan pe lah kan, saya ni da tgok cermin n xdelah pulak tulis kat dahi ni perkataan TESL <akaun pon xde>.saya nak tanye awak,ADA PERKATAAN TESL KE KAT DAHI SAYA NI??

tanda macam ni..agagaga

p/s::kalau panggil saya budak ARAB ke AGAMA ke xpon SPORT SCIENCE mungkin ade la rupe skit kan..kekeke

No comments:

Post a Comment