Wednesday, December 21, 2011

PEKIN IBRAHIM

aku penah cakap kat budak rumah yang aku bukan peminat artis tegar
tapi kalau jumpa dengan zahiril adzim memang aku mintak dia sain kt BMT ah
tapi baru baru ni sudah jadi macam satu kejadian aku macam ter ter pulak
kejadian bermula bila aku pergi panggung budaya tuk tengok avventura musica<anjuran fklti musik>
besties cakap de cam artis duk kat blakag kami
aku yang rabun ayam tgok ye x ye je
tah sape2 lah ngan rambut ala2 indie ngan cap lusuh
fokus utama aku malam tu hanya tuk menonton pementasan musik
tapi bila berakhirnya pementasan,aku pandang belakang dan......
berbalas pandang sama ini PEKIN IBRAHIM!
oh tuhan~~
aku macam ter"blur" <xtau bhse melayu 4 blur>
tp xla smpai menjerit
sebab aku pon tidak minat sama ini PEKIN IBRAHIM
tapi balik rumah sahaja,aku sudah macam mimpikan ini lelaki
matilah~~
aku tidak minat dia tapi kenapa sudah teringat
<ketawa>
moral of this story is<opss sudah terlepas BI aku>,janganlah kau sombong cakap bukan peminat tegar artis
sekali kau sudah jumpa,mahu pengsan kau mahu lupa itu PEKIN IBRAHIM..dem~~~
yang paling xleh blah aq like page pekin..kah3..memg sumpah ah penangan pekin ibrahim ni


ni dia dak pekin

p/s::betulkah yang aku jumpa malam itu adlah PEKIN IBRAHIM??

No comments:

Post a Comment